Informujemy, że NFZ opublikował komunikat dotyczących wystawienia i realizacji zleceń na zaopatrzenie w wyroby medyczne w czasie COVID-19.
https://www.nfz.gov.pl/aktualnosci/aktualnosci-centrali/komunikat-dotyczacy-wystawiania-potwierdzania-i-realizacji-zlecen-na-zaopatrzenie-w-wyroby-medyczne,7651.html
Przedstawiamy schemat.
Etap 1 Otrzymanie
Pacjent ma możliwość otrzymania Zlecenia na Zaopatrzenie w Wyroby medyczne od wystawiającego zlecenia drogą elektroniczą / pocztą email lub telefoniczną. Wówczas informację o wygenerowanym przez system e-ZWM numerze zlecenia otrzyma telefonicznie, email, SMS.
Etap 2 Potwierdzanie
Gdy zlecenie na zaopatrzenie w wyroby medyczne zostanie wystawione w formie papierowej, wymagane jest potwierdzenia zlecenia w Ośrodku Wojewódzkim NFZ. Zlecenie można przekazać do dowolnie wybranego OW NFZ z wykorzystaniem systemów teleinformatycznych lub innych systemów łączności drogą elektroniczną (np. skan/email/fax).
Gdy wystawiane jest elektroniczne zlecenie na zaopatrzenie w wyroby medyczne (e-ZWM), wówczas pacjent otrzymuje wygenerowany w e-ZWM numer zlecenia drogą elektroniczną (sms, e-mail, telefon).
Etap 3 Realizacja
Realizacja zlecenia w sklepie medycznym odbywa się po podaniu numeru zlecenia i numeru PESEL pacjenta, a w przypadku osób bez numeru PESEL daty urodzenia - bez wydruku papierowego.
Pacjent podpisuje jedynie dokument potwierdzenia odbioru wyrobu medycznego. Ponadto, w przypadku dostarczenia wyrobu medycznego za pośrednictwem firmy kurierskiej, dopuszczalne jest niepotwierdzenie odbioru przez pacjenta (potwierdzenia dostawy dokonuje osoba dostarczająca przesyłkę, a apteka lub sklep ortopedyczny zachowuje dokument potwierdzający dostawę).
Czyli jak to działa na PERUKA.PL :
Otrzymujemy zlecenie od lekarza. Jeśli to papierowe (poświadczamy przez e-mail w NFZ, który nadaje unikatowy numer). Jeśli elektroniczne to zapraszamy do nas z numerem.
Wchodzimy na stronę peruka.pl i wybieramy.... wybieramy. Model i kolor.
Mamy jeden model i jeden kolor
Mamy na oku wiele modeli i wiele kolorów.
Kontaktujemy się. Mówimy co wybraliśmy.
Jeśli
jest to jeden model w danym kolorze to weryfikujemy zlecenie - podajemy dane (telefonicznie) i pracownik sprawdza czy mamy zlecenie i rozpoczynamy realizację. Podajemy model i kolor, oraz dane na jaki adres ma by wysłane zamówienie. Wybieramy metodę płatności: przelew lub za pobraniem. Jeśli przelew to otrzymujemy link do płatności na kwotę pomniejszoną o wartość zlecenia na wskazany adres email. Jeśli pobranie to płacimy kurierowi przy odbiorze. Czekamy na paczkę.
jest to wiele modeli to składamy standardowe zamówienie. Otrzymujemy peruki. Wybieramy. Kontaktujemy się z informacją, którą wybraliśmy. Resztę odsyłamy i wówczas kontaktujesz się ze sklepem telefonicznie 22 648 14 00, 22 871 94 10 lub wysyłasz email na zam@rokoko.com.pl
informujesz o wysyłce pozostałych peruk oraz podajesz model, który sobie zostawiasz. Podajesz numer zlecenia i swój numer PESEL oraz numer konta bankowego. Pracownik sprawdza dane i rozpoczyna realizację wniosku. Po otrzymaniu paczki zwracamy pieniądze za odesłane peruki oraz kwotę refundacji NFZ na wskazany podany rachunek bankowy.
Rokoko Hair Company
ul. Żupnicza 17
03-821 Warszawa
Infolinia:
22 648 14 00
22 871 94 10
rokoko@rokoko.com.pl